یکشنبه ۲۳ام اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday 12th May 2024

پیام سرپرست شهرداریی به مناسبت سالگردشهادت سردار سلیمانیژانویه 2, 2024

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت جانسوز اسوه مقاومت و مرد میدان صداقت، سردار محبوب دل‌ها و امیر مهربانی‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلی الله مقامه و شهدای هم‌رزم او در جبهه مقاومت به‌ویژه «ابو مهدی المهندس» را به محضر رهبر معظم انقلاب “مدظله العالی”، جهان اسلام و عموم مردم عزیز ایران به‌ویژه مردم مومن و ولایی واجارگاه، سومین حرم اهل‌بیت(ع) همسنگران، دوستداران و خانواده معزز آن شهید سعید تسلیت عرض می‌‌کنم.

بی‌تردید نام و یاد سپهبد شهید سلیمانی به‌عنوان قهرمان در مقابله با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل، آل سعود و داعش و سپهسالاری او در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت، همواره زنده و جاویدان است.

امروز شاگردان مکتب پرافتخار سلیمانی و نسل جوان و خداجوی ما با تأسی از سیره عملی و شیوه زندگانی و الگوپذیری ایشان از رهبری معظم و مقتدای خویش، با قدم نهادن در مسیر روشن او، از هیچ کوششی برای مقابله با مستبدان و زورگویان عالم دریغ نخواهند کرد.

سردار دل‌ها، شهید شاخص تأمین امنیت و مدافع بزرگ حرمین آل الله صلوات الله علیهم اجمعین بود که در دوران حیات پربار خویش به‌واسطه خلوص در رفتار محبوب دل‌ها شد و پس از شهادتش با آن جمعیت چندمیلیونی تشییع پیکر مطهرش به ما نشان داد، آنان که برای رضای خدا و خالصانه کار می‌کنند، همواره ماندگارند.

امروز نام او که علمدار ولایت، پرچم‌دار وحدت و همدلی امت اسلامی و ناجی مظلومان و ستمدیدگان بود بیشتر از هر زمان دیگری زنده‌تر و جاودانه‌تر است و تا جهان باقی‌ست از او به‌خوبی و بزرگی و نیکی یاد می‌شود.

علی رضا صفری

سرپرست شهرداری واجارگاه

Template Design:Dima Group