جمعه ۲۱ام اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 10th May 2024

پیام تبریک شهردار به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)اکتبر 2, 2023

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ»

به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آیه ۱۰»

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است ، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبارجهانی است. در این هفته  روح اخوت اسلامی درپیکره اجتماع، بیش از پیش زنده و جاری می شود.

هفته وحدت که الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) است چهره جهان را دگرگون ساخت و شرک ها و نفاق ها را به یکرنگی مبدل نمود.بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند.

تدبیر امام خمینی  (ره) در نامگذاری هفته وحدت، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.

 اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین ٬ فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

Template Design:Dima Group